Alla inlägg under juni 2011

Av RonjaLouise - 30 juni 2011 18:00

Hästar som jag har haft:


Gustav: en liten shettis som jag

va typ skötare på . han stod i de stallet

som jag har skottas & charly i nu .

vi körde bara honom , så jag red aldrig .

har tyvärr ingen bild.


Cajsa: en b-ponny som jag hade som sommarponny

sommaren 2008 , sommaren innan jag fick charly (:

otroligt fin ponny, men jag hann inte tävla nåt med henne.

 


Charly :

ja, ni vet ju vem han är . ;)

har haft honom i snart två år & har hunnit tävla en hel

del med fina resultat. VÄRLDENS BÄSTA PONNY EVER !

 


Skottas:

Har haft honom i snart 2 månader , & har redan

hunnit lära mig honom någerlunda bra.

mke fin ponny, som jag tror att jag kan komma rätt

långt med . otroligt glad att de va just jag som fick honom (:

 

sen har jag ju haft massor av sköthästar oxå , men detta e hästarna som jag har haft i vårt stall lixom . (:


// r o n j a l i n d h o l m

Av RonjaLouise - 30 juni 2011 15:41

så lämnar vi sverige ! (;

hare gött nudå!

älskarer:****


// r o n j a l i n d h o l m

Av RonjaLouise - 30 juni 2011 11:01

Just nu har jag inget att skriva i hästvägar....

Va ju inte i stallet igår och blir inte stallet idag.

Eftersom min ponny har tappat sko, så kommer hovslagaren på måndag.. :(


Men det blir fullt med kompisar istället. :)


Igår va det grillning på stranden och först va det bara jag, Hannah, Sara och Calle. Sen kom typ 8 killar som kännde Hannah, Sara och Calle. Någon kände mig också :) <3


Kommer blogga lite mer sen. Nu ska man till mormor och morfar och köra in hö. Sen ikväll blire tält med Hannah, Sara, Julia och Delphi :)


// L o u i s e   L a n n e m a r

Av RonjaLouise - 30 juni 2011 10:44

Nu har jag packat mina väskor ,& ska snart

dra ut till stallet & säga hejdå till mina älsklingar.

& sen fixa de sista med maten & vattnet osv.


mamma ringde & väckte mej typ 9 idag, vilket

jag inte gillar värst mycket xd

men nu är jag vaken iaf.

har fixat nårra tidsinställda & ska fixa nårra till

med massa bilder, så ni har något att titta

på när jag är borta .

HADEBRA :D


// r o n j a l i n d h o l m

Av RonjaLouise - 29 juni 2011 11:25

HEADER KOMMER , SÅ HÅLL UT ! :D

Av RonjaLouise - 29 juni 2011 11:19

sitter här & latar mej ,

sov faktiskt länge idag :o


har massor som ska göras idag,

ska skicka mitt gröna kort till nåt ställe,

så de blir registrerat i tdb , & sen ska

jag börja packa lite smått .

åker till danmark imorron & stannar tills på söndag ,

så de blir dålig update, men ska fixa nårra tidsinställda,

så de kommer minst ett om dagen .

kommer nog även ha tillgång till dator där, så då uppdaterar

jag oxå självklart !


sen ska jag även sticka till stallet , & fixa allt så hästarna har de bra under

tiden som jag är borta .

therese kommer hålla igång dom lite smått, så de blir inte fullständig

vila (a)


nu måste jag börja fixa,


// R o n j a L i n d h o l m

Av RonjaLouise - 28 juni 2011 19:58

Idag blev man avkastad av sin underbara ponny i vattnet :P


Hsaaaaahhhhaaa!!!


Lite av historierna på vägen:

Linn  skriker till någon som spelar golf: Heej, vad heter du?
Mona: Mona.
Linn: okej.. Men då är du min förra lärare. Hej!

Hahha!! ♥

 
Linn : Vad tittar din ponny på?
Louise: Den Rullstolsbilen :P ♥
// L o u i s e   L a n n e m a r  

Av RonjaLouise - 28 juni 2011 18:52

på den urkassa uppdateringen.

men jag har inte varit hemma på hela dagen ,

& de är jag nt nu heller , men fick äntligen tag på en data !


jag är hemma hos Åsa (ägaren till vårt stall) för att hon fyller år.

så vi hållr på & fira henne & ska snart äta.


mer till hästlivet.

Charly blev provriden idag. Av en tjej som heter Ida Åkerman.

Det gick bra ,men charly va riktigt seg .

Idaa nöjd varje fall , & sk övertala sin mamma om att få ha honom .(:

Sen red jag Skottas, & gud va fin han va.

jag blev helt tårögd till sist. lyssnade på allt , & var 100% arbetsvillig.

vääärldens finaste ponny .

red igenom L:B 1 programmet i slutet, & han va underbar.

bästa ponnyn :')


nu måste jag sticka ner till festen , hörs ! :D


// R o n j a L i n d h o l m

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards