Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Inget att skriva...

Av RonjaLouise - 30 juni 2011 11:01

Just nu har jag inget att skriva i hästvägar....

Va ju inte i stallet igår och blir inte stallet idag.

Eftersom min ponny har tappat sko, så kommer hovslagaren på måndag.. :(


Men det blir fullt med kompisar istället. :)


Igår va det grillning på stranden och först va det bara jag, Hannah, Sara och Calle. Sen kom typ 8 killar som kännde Hannah, Sara och Calle. Någon kände mig också :) <3


Kommer blogga lite mer sen. Nu ska man till mormor och morfar och köra in hö. Sen ikväll blire tält med Hannah, Sara, Julia och Delphi :)


// L o u i s e   L a n n e m a r

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av RonjaLouise - 4 juli 2011 12:08

här kommer mitt inlägg som jag vill publicera på bloggen! God morgon bloggen :-) nu sitter jag i stallet. Hovslagaren har precis åkt, rolle fick skor fram och får bak om en vecka. Passar jennys hästar idag och imorgon , så det blir bara stallet för...

Av RonjaLouise - 2 juli 2011 16:30

här kommer mitt inlägg som jag vill publicera på bloggen! Påväg hem till hannah nu för att käka tårta :-) gott ! Satt på ponnyn i hagen! Världens bästa! Jag tog in pytteliten , så söt! Jag och mamma åkte till maxi för att mamma skulle handla. Så ...

Av RonjaLouise - 2 juli 2011 14:51

Här kommer mitt inlägg som jag vill publicera på bloggen! Sms-inlägg! Nu ska jag snart till stallet. Pussis // L o u i s e L a n n e m a r...

Av RonjaLouise - 2 juli 2011 12:52

Bloggtorka, men kommer ändå att försöka!!     Kommer ta tag i bloggen lite mer nu! Men har inte haft något att skriva... Rider ju inget nu och är knappt i stallet. Så har inte så mycket att skriva om hästar, och det är ju ganska tråkigt för...

Av RonjaLouise - 1 juli 2011 19:45

Trodde louise kunde va lite mer aktiv nu  nær jag e ivæg, men nej .  statistiken suger, gissa hur många besøkare vi har haft  idag ?    iaf, jag har vatt på stan hela dagen , køpte inget, vill spara alla pengar te FHS . har inget att sk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards