Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

Bloggtorka, men kommer ändå att försöka

Av RonjaLouise - 2 juli 2011 12:52

Bloggtorka, men kommer ändå att försöka!!



Kommer ta tag i bloggen lite mer nu!

Men har inte haft något att skriva...

Rider ju inget nu och är knappt i stallet. Så har inte så mycket att skriva om hästar, och det är ju ganska tråkigt för er att bara läsa om mitt liv utan häst.. ??


Men igår red jag faktiskt ut en sväng med Maja. Fick låna Jennys ridbyxor, för jag åkte till stallet i bara shorts. Men Maja va duktig ;) Jenny red med med Diva. Blev en liten galopp också :)


Sen hoppade jag bara upp på ponnyn i gräshagen ;) Saknar hans rygg! Orkar inte vänta tre dagar till! Inte ridit på en vecka..!


Inget mer att skriva för nu...


Visste Lila fölet föddes i går ;) Kallas Miniliten ;) <3

Riktigt söt!!!


// L o u i s e   L a n n e m a r

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av RonjaLouise - 4 juli 2011 12:08

här kommer mitt inlägg som jag vill publicera på bloggen! God morgon bloggen :-) nu sitter jag i stallet. Hovslagaren har precis åkt, rolle fick skor fram och får bak om en vecka. Passar jennys hästar idag och imorgon , så det blir bara stallet för...

Av RonjaLouise - 2 juli 2011 16:30

här kommer mitt inlägg som jag vill publicera på bloggen! Påväg hem till hannah nu för att käka tårta :-) gott ! Satt på ponnyn i hagen! Världens bästa! Jag tog in pytteliten , så söt! Jag och mamma åkte till maxi för att mamma skulle handla. Så ...

Av RonjaLouise - 2 juli 2011 14:51

Här kommer mitt inlägg som jag vill publicera på bloggen! Sms-inlägg! Nu ska jag snart till stallet. Pussis // L o u i s e L a n n e m a r...

Av RonjaLouise - 1 juli 2011 19:45

Trodde louise kunde va lite mer aktiv nu  nær jag e ivæg, men nej .  statistiken suger, gissa hur många besøkare vi har haft  idag ?    iaf, jag har vatt på stan hela dagen , køpte inget, vill spara alla pengar te FHS . har inget att sk...

Av RonjaLouise - 30 juni 2011 18:00

Hästar som jag har haft:   Gustav: en liten shettis som jag va typ skötare på . han stod i de stallet som jag har skottas & charly i nu . vi körde bara honom , så jag red aldrig . har tyvärr ingen bild.   Cajsa: en b-ponny som jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards